Nejčastější dotazy

Kdy dostanu objednané zboží?

Většinu objednávek odesíláme do 3 pracovních dnů. Ve výjimečné situaci dovolená, velká poptávka) se může stát, že objednávka odejde nejpozději do 7 pracovních dnů. Pokud si necháváte upravovat produkt individuálně (doplnění věnování atd.), termín spolu vždy konzultujeme. Zboží odesíláme vždy doporučeně. Dopravu a finanční služby (dobírka) zajišťuje Česká Pošta.

Jak mohu zaplatit?

Objednávku je možné zaplatit hotově při převzetí zásilky (dobírka). Předem na bankovní účet nebo pomocí služby PayPal, kde je možné zaplatit přímo online platební kartou. Pokud si necháváte produkt upravovat individuálně, je tato úprava provedená až po zaplacení kupní ceny.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr je nutno předem ohlásit na e-mail originalnibonboniery(zavináč)elisting.cz a dohodnout se na konkrétním termínu a čase.

Odesílání do zahraničí

Odesíllání do zahraničí nejen do Evropy (tzn. i na Slovensko), i do USA a Kanady, zatím neprovádíme. Je možné se domluvit na zaslání individuálně na našem e-mailu originalnibonboniery(zavináč)elisting.cz. V tomto případě ale nabízíme pouze možnost platby předem na bankovní účet nebo na účet PayPal. Tak je cena objednávky co nejnižší.

Reklamace

Pokud je třeba produkt reklamovat, doporučujeme postupovat podle tohoto návodu:
Nejprve vyplňte reklamační formulář na našem webu. My se s vámi spojíme a domluvíme podrobnosti.
Teprve pak zašlete zboží zpět na naší adresu. Je-li reklamace oprávněná, máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. Nárok na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace zaniká v případě neoprávněné reklamace.

Vrácení zboží

Je-li třeba zboží zaslat zpět, postupujte takto:
Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
Tento balíček zašlete poštou bez dobírky na adresu: Zdeněk Platl, Na Kališti 564, 25301 Chýně a napište nám na originalnibonboniery(zavináč)elisting.cz, že jste nám zboží poslali zpátky. O zbytek se už postaráme.

Nevyzvednutí objednávky

V případě, že kupující neuvede důvod k nevyzvednutí zásilky nebo o zboží již nemá zájem, je objednávka zrušena. Protože však kupující nezrušil objednávku předem a na straně prodávajícího vznikly náklady spojené s dopravou zboží. Dle platných zákonů ČR je dodavatel oprávněn účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi.
Na tomto právu trváme a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou (e-mailem zadaným v kupní smlouvě - objednávce). Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky.
Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky předáváme firmě na vymáhání pohledávek, která se bude vymáháním dluhu zabývat a přičte si náklady s tím spojené. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka a mohou se podstatně navýšit o poplatky za soudní řízení.
Zákazníci, kteří si objednají zboží a dobírku následně nevyzvednou, budou zveřejněni v registru nespolehlivých nakupujících do té doby, než uhradí dlužnou částku. Těmto zákazníkům nelze na našich ani jiných partnerských e-shopech zasílat zboží na dobírku. Z registru budou vymazání okamžitě po uhrazení vzniklé škody (poštovné) a po objednání jedné objednávky s platbou předem na náš účet. Po té lze opět objednávat na dobírky.

Produkty ke stažení

Pokud e-shop nabízí elektronické produkty ke stažení, postupujte podle následujících pokynů.
Pro úspěšné stažení produktu je nutné mít vytvořený uživatelský účet.
Je proto důležité nedělat objednávku bez registrace.
Po zakoupení a zaplacení zboží se přihlaste ke svému účtu.
V e-shopu klikněte na Můj účet, kde v sekci Ke stažení naleznete zakoupené zboží ke stažení.
Kliknutím na modrou šipku zahájíte stahování.